رسیدگی به 290 پیام شهروندی در «137 پلاس»290 پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه 137 پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در اسفند ماه 1402 رسیدگی شد. - 290 پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه 137 پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در اسفند ماه 1402 رسیدگی شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری منطقه یک تهران، علی لطفی مدیر سامانه 137 پلاس شهرداری این منطقه اظهار داشت: عوامل اجرایی سامانه 137 پلاس نواحی ده گانه ضمن حضور در نواحی و در راستای ماموریت های ذاتی سامانه 137 پلاس و به منظور پاسخ به درخواست های شهروندان اقدام به بررسی و رسیدگی به پیام های فوریتی، خطرساز و . کردند. او افزود: در این راستا حذف زوائد فیزیکی 59 مورد، نصب و مرمت دریچه 51 مورد، مرمت سنگ فرش پیاده رو 44 مورد ، مرمت جدول بندی معابر 44 مورد و . توسط اکیپ های اجرایی سامانه 137 پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی و رفع قرار گرفت. انتهای پیام برچسب ها: سامانه 137 - سامانه - پلاس - نواحی - رسیدگی - شهروندی - مورد |
آخرین اخبار سرویس: |