مطالب مرتبط:
انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم
انفجار منزل مسکونی در شیراز / چند نفر کشته و مصدوم شدند؟
انفجار درون منزل 2 طبقه در شیراز یک فوتی و 3 مصدوم به همراه داشت
4 کشته و زخمی در انفجار منزل مسکونی + عکس و جزییات
یک کشته و 5 مجروح بر اثر انفجار کپسول در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 18:302024-04-04حوادث

انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز: امروز 16 فروردین ماه 1403 در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش سوزی درخیابان صاحب الامری، - تیم های عملیاتی ایستگاه 20 و 4 و 14 به همراه 4 دستگاه خودرو اطفایی و 13 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انفجار لحظه ای درون منزل 2 طبقه در شیراز یک فوتی و 3 مصدوم به همراه داشت.

هادی عیدی پور در این باره به ایرنا گفت: امروز 16 فروردین ماه 1403 در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش سوزی درخیابان صاحب الامری، تیم های عملیاتی ایستگاه 20 و 4 و 14 به همراه 4 دستگاه خودرو اطفایی و 13 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد موج انفجار درون منزل 2 طبقه منجر به تخریب دیوارها شده بود و تیم های عملیاتی ضمن ایمن سازی اولیه و قطع گاز و برق ساختمان همزمان از طبقات این ساختمان و ساختمان های مجاور بازدید و اقدامات لازم را در خصوص ریزش احتمالی دیوار و نمای ساختمان انجام دادند و محل به طور کامل ایمن شد.

عیدی پور عنوان کرد: متاسفانه یک نفر از ساکنین منزل فوت و سه نفر به شدت مصدوم شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.


برچسب ها: آتش نشان - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - سامانه 125 آتش نشانی - انفجار - سازمان آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم