مطالب مرتبط:
خودرو های الکتریکی شیائومی روی دست تسلا زد
حرف تسلا عملی شد
ساخت تارا برقی براساس فناوری تسلا
تسلا دوباره تاج دار می شود؟
خودروهای الکتریکی شیائومی روی دست تسلا زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 12:052024-04-03اقتصادي

چین تسلا دیگری می آورد؟


شیائومی، تولیدکننده گوشی های هوشمند چینی، تحویل اولین خودرو را از بیش از 100 هزار خودروی الکتریکی سفارش داده شده را آغاز می کند.

- شیائومی، تولیدکننده گوشی های هوشمند چینی، تحویل اولین خودرو را از بیش از 100 هزار خودروی الکتریکی سفارش داده شده را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت چینی گوشی های هوشمند شیائومی امروز، چهارشنبه (3 آوریل) اعلام کرد که با شروع تحویل، بیش از صد هزار سفارش برای اولین خودروی خود که یک خودروی الکتریکی اسپرت به نام SU7 دریافت کرده است.

شروع انقلاب واقعی در خودروهای هوشمند لی جون، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت در مراسمی در پکن به مناسبت اولین تحویل ها اظهار کرد که خودرو شیائومی رسما معرفی شد، انقلاب واقعی در خودروهای هوشمند رسما آغاز شده است و چین مطمئناً شرکت بزرگی مانند تسلا را به وجود خواهد آورد.

اولین تحویل ها از یک دسته محدود 5000 خودرویی انجام می شود که شیائومی قبلاً تولید کرده بود.

پس از عرضه هفته گذشته SU7، شیائومی به خریداران سدان خود توصیه کرد که ممکن است با مدت زمان انتظار 4 تا 7 ماهه مواجه شوند که نشانه ای از تقاضای قوی است.

سهام شیائومی در روز سه شنبه تا 16 درصد افزایش یافت زیرا SU7 مورد توجه شدید قرار گرفت، اگرچه یک کارگزار پیش بینی کرد که این شرکت در سال جاری نزدیک به 10 هزار دلار برای هر خودرو از


برچسب ها: خودرو - خودروی الکتریکی - گوشی های هوشمند - شیائومی - هوشمند - تحویل - اولین
آخرین اخبار سرویس:

چین تسلا دیگری می آورد؟

چین تسلا دیگری می آورد؟