مطالب مرتبط:
استاندار قم: ملت شجاع ایران بر شعار نابودی رژیم جعلی اسراییل تاکید دارد
کلیت تحولات منطقه شبیه به دوران قبل از جنگ ایران و عراق است/کسانی که خواهان حمله به نمایندگی های اسراییل هستند، درکی از منافع ملی کشور ندارند/نتانیاهو می داند که اگر ایران وارد جنگ با اسراییل شود امکان همکاری آمریکا وجود دارد و تندرو ها به هدف خود می رسند/الان برخی از اعضا شورای شهر
سردار علایی: پاسخ ایران به رژیم اسراییل باید مدبرانه و غیرقابل پیش بینی باشد
بذرپاش: حمله به اماکن دیپلماتیک تنها از عهده رژیم جعلی اسراییل بر می آید 
حمله به اماکن دیپلماتیک تنها از عهده رژیم جعلی اسراییل بر می آید 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 17:502024-04-03بين الملل

ملت شجاع ایران بر شعار نابودی رژیم جعلی اسراییل تاکید دارند


رژیم غاصب صهیونیستی می داند ملت قهرمان، شجاع و آزادی خواه ایران اسلامی همچنان محکم و استوار بر شعار نابودی این رژیم جعلی تاکید دارند.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: رژیم غاصب صهیونیستی می داند ملت قهرمان، شجاع و آزادی خواه ایران اسلامی همچنان محکم و استوار بر شعار نابودی این رژیم جعلی تاکید دارند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم امروز، 15 فروردین ماه در دیدار با خانواده شهید محسن صداقت از شهدای اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، خانواده شهدا را بزرگترین سرمایه های کشور و پشتوانه ای برای نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: خون پاک فرزندان شهید این مرز و بوم، چراغ راهی برای پیمودن مسیر پرافتخار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

استاندار قم اظهار کرد: ما مدیون خون شهدایی هستیم که جان شیرین خود را در راه دفاع از اسلام، وطن و انقلاب فدا کردند؛ لذا وظیفه داریم به مردم شریف ایران به ویژه خانواده شهدا خدمت کنیم.

وی تاکید کرد: تمام تلاش مسئولان و ادامه دهندگان راه شهدا باید به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت بی منت به آنان باشند.


برچسب ها: جمهوری اسلامی - رژیم غاصب صهیونیستی - نظام جمهوری اسلامی - استاندار - استاندار قم - اسلامی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

ملت شجاع ایران بر شعار نابودی رژیم جعلی اسراییل تاکید دارند

ملت شجاع ایران بر شعار نابودی رژیم جعلی اسراییل تاکید دارند