مطالب مرتبط:
نکات پنج گانه در استمرار یک مسیر مقدس
طالبان اموال «کمیته سوئد» را مصادره می کند
طالبان اموال «کمیته سوئد» را مصادره کرد
طالبان اموال «کمیته سوئد» را مصادره می کند
صابری: اموال مازاد دانشگاه ها از طریق تهاتر در راستای توسعه دانشگاهی استفاده خواهد شد/ اجرای این مصوبه از سال جدید + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 11:102024-03-24سياسي

لزوم استمرار ساماندهی اموال تملیکی و توقیفی


اقدامات بخش های مختلف قوه قضاییه در زمینه کمک به مهار تورم و رشد تولید، همچنان باید با قوت و قدرت در سراسر کشور استمرار داشته باشد.

- رییس قوه قضاییه گفت: اقدامات بخش های مختلف قوه قضاییه در زمینه کمک به مهار تورم و رشد تولید، همچنان باید با قوت و قدرت در سراسر کشور استمرار داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست بروزرسانی سند تحول قضایی و بررسی چگونگی کمک قوه قضاییه به تحقق هرچه بیشتر شعار سال ناظر بر جهش تولید با مشارکت مردم با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضا در جهت تحقق شعار سال 1402 (مهار تورم، رشد تولید) اظهارکرد: اقدامات بخش های مختلف عدلیه در زمینه کمک به مهار تورم و رشد تولید همچنان باید با قوت و قدرت در سراسر کشور استمرار داشته باشد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به نامگذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ما به عنوان مسئولان قوه قضاییه تضمین می دهیم که نهایت سعی و تلاش خود را در جهت حفاظت و صیانت از سرمایه های مردم که وارد عرصه تولید و اشتغال می شود، به عمل بیاوریم.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه مصمم هستیم در سال جاری، برنامه ها و تدابیر طراحی شده خود را برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان و فعالان و س


برچسب ها: قوه قضاییه - قضایی - مهار تورم - رییس قوه قضاییه - اقدامات - استمرار - تولید
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استمرار ساماندهی اموال تملیکی و توقیفی

لزوم استمرار ساماندهی اموال تملیکی و توقیفی