مطالب مرتبط:
صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی نیست | هر سال به عقب می رویم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 10:252024-03-23بين الملل

می میریم اما سربازی نمی رویم


همزمان با تظاهرات اعتراضی گسترده «حریدی ها» علیه پیش نویس قانون خدمت نظامی در شهر اشغالی بیت المقدس، مجادله و کشمکش به جامعه صهیونیستی بازگشت.

- همزمان با تظاهرات اعتراضی گسترده حریدی ها علیه پیش نویس قانون خدمت نظامی در شهر اشغالی بیت المقدس، مجادله و کشمکش به جامعه صهیونیستی بازگشت.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی که مهمترین آن ها می میریم و سربازی نمی رویم تلاش کردند تا پل اصلی در بیت المقدس را مسدود کنند، اما پلیس رژیم صهیونیستی آن ها را متفرق و یک نفر را بازداشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است تا پیش نویس قانونی را تحمیل کند که خدمت نظامی شامل همه جوانان شهرک نشین از جمله حریدی ها شود و دوره خدمت اجباری را از 32 ماه به 36 ماه افزایش دهد و در عین حال این قانون درمورد سربازان وظیفه فعلی نیز اجرا شود.

به موجب این پیش نویس، نیروهای ذخیره به جای سن 40 سالگی در  46 سالگی از خدمت معاف شوند و به جای یک الی 2 هفته، باید سالانه 42 روز خدمت کنند.

محافل اسراییلی حریدی ها را پرونده ای لاینحل می دانند و معتقدند که درگیری میان نتانیاهو و رهبران مذهبی آن ادامه خواهد داشت و غافلگیری های بیشتری را به همراه دارد.


برچسب ها: صهیونیستی - تظاهرات اعتراضی - بیت المقدس - رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - قانون - پلیس رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

می میریم اما سربازی نمی رویم

می میریم اما سربازی نمی رویم