مطالب مرتبط:
رییسی: تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، محقق شد/ نیروهای مسلح ایران درس عبرت آموزی به دشمن صهیونیستی دادند/ هر گونه ماجراجویی جدید با پاسخ سنگین تر و پشیمان کننده مواجه خواهد شد
بازتاب پاسخ نظامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی در رسانه های جهان
هشدار تهران به تل آویو: پاسخ به تجاوز مجدد، سخت تر و قاطع تر خواهد بود
نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه برای پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی چه گفتند؟
واکنش مصر و قطر به پاسخ ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-14سياسي

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می شود


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است و اگر دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است، گفت: اعلام می کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است و اگر دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به حمله دیشب سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: از همان ابتدا و قبل از شروع حمله، با نیروی هوافضای سپاه و سازمان هواپیمایی کشور هماهنگی و فضای کشور را تحت نظر داشتیم.

وی افزود: در این راستا در زمان حمله و کریدورها را جابجا و به منطقه امن فرستادیم و الان کریدورها کاملا باز شده و پروازها در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: برای بعد از این هم آمادگی کامل داریم و قرارگاه با استفاده از همه ظرفیتهای نیروهای مسلح آماده است تا آسمان ایران برای همه پروازهای خودی و پروازهای مجاز امن باشد.


برچسب ها: پدافند هوایی - قرارگاه پدافند هوایی - پدافند - هوایی - تجاوز - قرارگاه - آسمان ایران
آخرین اخبار سرویس:

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می شود

تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می شود