مطالب مرتبط:
کارشناس برق اتوماسیون صنعتی
کارمند اداری
منشی اداری - خانم
سامانه املاک و اسکان همچنان در پیچ و خم دستگاه های اداری است
288 هکتار از حریم و بستر رودخانه های خراسان رضوی رفع تصرف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:252024-04-08فناوري

گردش فرم های اطلاعاتی در بستر اتوماسیون اداری


تایید بر اساس الگوی مسیر تاییدات (تعیین مسیر تاییدات به شکل دلخواه) تایید توسط کاربر دارای مجوز سازمان ها می توانند براساس نوع فرم، اهمیت آن و خط مشی های سازمانی، انواع مختلفی از مسیر اخد تاییدات را برای فرم های الکترونیکی خود تعیین نمایند.

گزارش گیری آسان و سریع به دلیل ثبت ساختاریافته درخواست ها به کمک فرم های اطلاعاتی، داده ها و اطلاعات توسط اتوماسیون اداری قابل پایش است و کاربران می توانند وضعیت درخواست ارسالی خود در سازمان پیگیری و مشاهده نمایند.

مشاهده و مدیریت درخواست ها در کارتابل برای مشاهده و مدیریت درخواست های ارسالی و یا دریافتی، کاربران نیازی به ورود به سیستم جداگانه ای ندارند و با ورود به کارتابل اتوماسیون اداری خود، می توانند درخواست های ارسال شده و دریافت شده را مشاهده، مدیریت و پیگیری نمایند.

یکپارچگی با سایر سامانه های سازمان اتوماسیون اداری فراگستر با استفاده از APIهای آماده، قابلیت اتصال به سایر سامانه های سازمان و دریافت و ارسال اطلاعات به آن ها را دارد؛ از طرفی زیرسیستم های اتوماسیون فراگستر نیز – مانند پیشخوان خدمات کارکنان – به دلیل یکپارچگی با اتوماسیون اداری، از این قابلیت بهره می برند و می توانند اطلاعات، داده ها، درخواست ها و.


برچسب ها: اتوماسیون اداری - اتوماسیون - درخواست - تایید - مشاهده - سازمان - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

گردش فرم های اطلاعاتی در بستر اتوماسیون اداری

گردش فرم های اطلاعاتی در بستر اتوماسیون اداری