مطالب مرتبط:
محمد غفاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم شد
قیمت روز محصولات ایران خودرو در بازار آزاد + جدول
شمس الواعظین، تحلیلگر مسائل منطقه : ایران در حال ایجادعمیق تر کردن شکاف های بایدن و نتانیاهو است/ ورود ایران به جنگ باعث ورود امریکا به مناقشه می شود/ اصولگرایان رادیکال اجازه دهند نظامیان راهبردهای خود را عملیاتی کنند/ ایران نظامیان پخته و برجسته ای دارد
جلسات خوشه های صنعتی و کشاورزی منطقه آزاد ارس برگزار می شود
حوزه های همکاری مشترک منطقه آزاد قشم و جمهوری خلق چین بررسی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:502024-04-08اقتصادي

منطقه آزاد انزلی؛ نقطه عطفی در گردشگری و بازرگانی ایران


منطقه آزاد انزلی، با قرارگیری در استان گیلان، به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری و مراکز بازرگانی در ایران شناخته می شود.

این منطقه با استفاده از موقعیت جغرافیایی خود، - منطقه آزاد انزلی، با قرارگیری در استان گیلان، به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری و مراکز بازرگانی در ایران شناخته می شود.

این منطقه با استفاده از موقعیت جغرافیایی خود، نه تنها توانسته گردشگران داخلی بالایی را به خود جذب کند بلکه به عنوان یک مرکز عمده تجارت و بازرگانی نیز مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت آرش مال، در ادامه مطلب به بررسی عواملی که منجر به این موفقیت شده اند، می پردازیم.

گردشگری پررونق در منطقه آزاد انزلی تعداد گردشگران داخلی بازدیدکننده از منطقه آزاد انزلی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

این منطقه با بهره مندی از جاذبه های طبیعی نظیر سواحل زیبای دریای خزر، تالاب انزلی و جنگل های سرسبز، علاوه بر ایجاد فضایی دلنشین برای گردشگران، فرصت های گردشگری متنوعی را ارائه می دهد.

این جذابیت ها به همراه فعالیت های فرهنگی و تفریحی، انزلی را به یکی از پربازدیدترین مناطق گردشگری در ایران تبدیل کرده است.

موقعیت استثنایی تجارت و بازرگانی موقعیت استراتژیک منطقه آزاد انزلی در کنار دریای خزر، این منطقه را به یکی از مراکز کلیدی تج


برچسب ها: منطقه آزاد انزلی - منطقه آزاد - منطقه - بازرگانی - گردشگری - انزلی - مقاصد گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد انزلی؛ نقطه عطفی در گردشگری و بازرگانی ایران

منطقه آزاد انزلی؛ نقطه عطفی در گردشگری و بازرگانی ایران