مطالب مرتبط:
جنبش امل در تهران: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق از سر استیصال است
رضایی: حمله به کنسولگری ایران نماد استیصال رژیم صهیونیستی است؛ پشیمانشان می کنیم
حمله به کنسولگری ایران نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است
محسن رضایی: حمله به کنسولگری نماد استیصال رژیم صهیونیستی است؛ پشیمانشان می کنیم
حمله به سفارت ایران نشانه ذلت و استیصال رژیم صهیونیستی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 14:352024-04-05سياسي

همه اقدامات رژیم صهیونسیتی از روی استیصال است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: روز قدس، روز بیعت با آرمان فلسطین و قدس شریف است و حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی قدس یک پیام واضح به رژیم اشغالگر قدس دارد.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: روز قدس، روز بیعت با آرمان فلسطین و قدس شریف است و حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی قدس یک پیام واضح به رژیم اشغالگر قدس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 17 فروردین کرج با اشاره به اینکه در دوران بعد از طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی با عملکرد خود، به نابودی نزدیک تر شده است، افزود: حمله مستقیم به کنسولگری ایران و حرکت مذبوحانه جیره خواران رژیم صهیونسیتی در مرزهای جنوب شرقی کشور برای گمراه کردن جامعه جهانی از شکست رژیم اشغالگر قدس در برابر جبهه مقاومت است.

وی افزود: قتل عام مردم بی گناه غزه توسط رژیم صهیونسیتی، روز قدس را به یک روز جهانی مطالبه گری حق مظلوم از ظالم تبدیل کرده است و دیگر فقط مسلمانان در این روز شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا نمی دهند بلکه تمام آزادیخواهان جهان در هر نقطه ای از جهان این اقدامات رژیم صهیونسیتی را محکوم می کنند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مطالبه جدی مردم برخورد با اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی است و این رژیم منتظر پاسخ قاطع جمهوری ا


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - رژیم اشغالگر قدس - رژیم اشغالگر - نماینده ولی فقیه - رژیم - سیدمحمد مهدی حسینی همدانی - آرمان فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

همه اقدامات رژیم صهیونسیتی از روی استیصال است

همه اقدامات رژیم صهیونسیتی از روی استیصال است