مطالب مرتبط:
اجتماع هزار نفری کادر نوجوان کانون های مساجد قم برگزار شد
سفیر ایران در سازمان ملل: آمریکا تمام اعتبار خود صرف حمایت از نسل کشی در غزه کرده است
سفیر ایران در سازمان ملل: آمریکا تمام اعتبار خود را صرف حمایت از نسل کشی در غزه کرده است
نماینده ایران در سازمان ملل: به دلیل عدم پایبندی اسراییل به تعهدات بین المللی به قطعنامه شورای امنیت تحت فصل هفتم نیاز داریم؛ این رژیم باید مشمول مجازات های بین المللی شود/ آمریکا تمام اعتبار و آبروی خود را صرف حمایت از نسل کشی در غزه کرده است
اندونزی درصدد سازماندهی راهپیمایی جهانی حمایت از غزه شامل آسیا و اروپا است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 10:002024-04-09سياسي

اجتماع 1000 نفری نوجوانان قمی در حمایت از کودکان غزه برگزار شد


اجتماع 1000 نفری روزه داران کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد.

- ایسنا/قم اجتماع 1000 نفری روزه داران کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با هدف حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های مساجد استان قم در مراسم اجتماع 1000 نفری روزه داران کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که در حمایت از کودکان مظلوم غزه، شامگاه گذشته در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در گلزار شهدای قم برگزار شد، گفت: حضور نوجوانان در مسجد به آن ها فرصت عبودیت و بندگی و خدمت به خلق خدا را می دهد.

وی با بیان اینکه باید این فرصت را مغتنم بشمارید، تصریح کرد: انتصاب مسجد به خدا انتصابی حقیقی است و قطعا کسی که خادم خانه خداست مورد عنایت خداوند است و خداوند که خود حاکم نظام هستی است به بچه های مسجد نگاه ویژه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی مرادی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه نیز در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین لیگ کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: در فصل دوم این لیگ سه کار ویژه تعریف شده که ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و اعتکاف علمی ویژه خرداد ماه سال آینده را شامل می شود.


برچسب ها: کانون های فرهنگی هنری - کانون های فرهنگی - نوجوان - روزه داران - برگزار - کودکان - استان قم
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 1000 نفری نوجوانان قمی در حمایت از کودکان غزه برگزار شد

اجتماع 1000 نفری نوجوانان قمی در حمایت از کودکان غزه برگزار شد