مطالب مرتبط:
ندای«الهی العفو» در استان تهران طنین انداز شد
رییس پلیس راه گیلان: ترافیک جاده های استان پرحجم است
وضعیت آب و هوا، امروز 13 فروردین 1403؛ بارش باران در 7 استان / پیش بینی آسمانی صاف برای تهران
کارنامه دولت در استان تهران؛ مترو به پرند رسید/ افتتاح بیمارستان امام شهریار پس از 34 سال
افزایش نسبی دمای استان تهران طی هفته جاری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 05:302024-04-02سياسي

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران: پیروزی با مقاومت است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول گری ایران در سوریه تأکید کرد که پیروزی با مقاومت است.

- رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران: پیروزی با مقاومت است ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسول گری ایران در سوریه تأکید کرد که پیروزی با مقاومت است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در شامگاه شهادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی علیه السلام که در گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله برگزار شد، بیان کرد: حدود ساعت 17عصر 13 فروردین ماه دشمن غاصب صهیونیستی از مرز جولان اشغالی سوریه به ساختمان کنسول گری ایران در دمشق را مورد هدف موشک قرار داد که این حمله منجر به شهادت رسیدن 7 نفر از فرماندهان ارشد نظامی کشور عزیزمان شد.

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: چند تن از نظامیان ارشد کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که به خانواده این عزیزان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار برای خانواده این عزیزان صبر مسئلت می کنیم.

محمودی در این مراسم با بیان اینکه مردم غزه در شرایط بدی به سر می برند، گفت: نبود مواد غذایی و دارویی از یک سو و حمله به بیمارستان، خیابان ها که


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - استان تهران - شورای تبلیغات اسلامی - رییس شورای هماهنگی - تبلیغات - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران: پیروزی با مقاومت است

رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران: پیروزی با مقاومت است