مطالب مرتبط:
سهمیه مسافری سال 1403 مناطق آزاد ابلاغ شد
خبر خوب از استخدامی در سال 1403 + جزییات
پیوست فرهنگی شعار سال 1403 در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
جزییات پرداخت یارانه معیشتی در سال 1403 اعلام شد
دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف سال 1403 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 11:352024-04-17اقتصادي

سهمیه مسافری سال 1403 به مناطق آزاد اعلام شد


طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم .

- طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس باقری زمردی - مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت - در نامه ای به گمرک سهمیه مسافری سال 1403 به مناطق آزاد تجاری-صنعتی را اعلام کرده است.

بر اساس این نامه مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.


برچسب ها: دفتر مقررات صادرات - سهمیه - صادرات و واردات - مناطق آزاد - سامانه جامع تجارت - وزارت صنعت، معدن و تجارت - مناطق
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مسافری سال 1403 به مناطق آزاد اعلام شد

سهمیه مسافری سال 1403 به مناطق آزاد اعلام شد