مطالب مرتبط:
تغییر مسیر سکه و طلا در هفته ای که گذشت/ کاهش 1.5 میلیون تومانی حباب سکه
تغییر مسیر سکه و طلا در هفته ای که گذشت/ کاهش 1.5 میلیون تومانی حباب سکه
ثبت نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان+ زمان ثبت نام
با پرداخت 824 میلیون تومان خودرو یک میلیارد و 675 میلیون تومانی بخرید | شرایط فروش اقساطی محبوب ترین شاسی بلند ایران با اقساط 36 میلیون تومانی
یک کارشناس: انکار بازار آزاد، روش اداره اقتصاد نیست/ سکه را با دلار 90 هزار تومانی می فروشند، اما می گویند دلار 65 هزار تومانی را به رسمیت نمی شناسیم! مردم دلار آزاد را در معیشتشان احساس می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 20:202024-04-12اقتصادي

کاهش 1.5 میلیون تومانی حباب سکه


نیم سکه و ربع سکه هریک در مجموع یک هفته اخیر با یک میلیون تومان کاهش بها روبرو شده و در پایان هفته به ترتیب 26 میلیون و 800 هزار تومان (نیم سکه) و 16 میلیون و 800 هزار تومان (ربع سکه) قیمت داشتند سکه های یک گرمی بانک مرکزی .

- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران : نیم سکه و ربع سکه هریک در مجموع یک هفته اخیر با یک میلیون تومان کاهش بها روبرو شده و در پایان هفته به ترتیب 26 میلیون و 800 هزار تومان (نیم سکه) و 16 میلیون و 800 هزار تومان (ربع سکه) قیمت داشتند سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز با 800 هزار تومان کاهش در پایان هفته به هفت میلیون و 200 هزار تومان رسید.

در طول هفته ای که گذشت، روند بازار سکه و طلا نشان می دهد که روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی، بازار داخل را نیز تحت تاثیر قرار داده و پس از یک تا پنج درصد نوسان (افزایشی و کاهشی) در نرخ ارز سبب شده که طلا روند صعودی خود را ادامه دهد، اما حباب سکه حدود 1.

5 میلیون تومان تخلیه و انواع قطعات سکه در مسیر کاهشی طی مسیر کنند.

نادر بذرافشان-رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران- در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، اظهار کرد: طی هفته ای که گذشت، در مجموع شاهد 18 دلار افزایش هر اونس طلا در بازارهای جهانی بودیم که در حال حاضر 2347 دلار هر اونس جهانی طلا قیمت دارد.


برچسب ها: میلیون - تومان - پایان هفته - هزار - هفته - اتحادیه طلا و جواهر تهران - کاهش
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 1.5 میلیون تومانی حباب سکه

کاهش 1.5 میلیون تومانی حباب سکه