مطالب مرتبط:
100 هزار لیتر تینر در رباط کریم طعمه حریق شد
100 تیم گشت نوروزی راهور در مشهد به زائران و مجاوران خدمت رسانی می کنند
100 تیم گشت نوروزی راهور در مشهد خدمت رسانی می کنند
100 تیم گشت نوروزی راهور در مشهد خدمت رسانی می کنند
خدمت رسانی 100 تیم گشت نوروزی راهور به زائران و مجاوران در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 09:502024-03-25اجتماعي

خروج کاروان 100 نفری شتر از حاشیه تالاب هامون


مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه گشت و کنترل در ایام تعطیلات نوروزی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل موفق شدند یک گله 100 نفری شتر که در حال ورود به تالاب بین المللی هامون بود را از منطقه خارج نمایند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه گشت و کنترل در ایام تعطیلات نوروزی، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل موفق شدند یک گله 100 نفری شتر که در حال ورود به تالاب بین المللی هامون بود را از منطقه خارج نمایند.

محمدرضا علیمرادی در گفت وگو با ایسنا- افزود: چرای دام سنگین یکی از عوامل مهم از بین رفتن پوشش گیاهی بستر تالاب هامون است.

وی گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان زابل ضمن انجام وظایف ذاتی خود در زمینه جلوگیری از شکار غیرمجاز، برنامه حفاظت از تالاب هامون را نیز در ایام تعطیلات نوروزی 1403 در دستور کار خود قرار داده است.

وی بیان کرد: چرای دام سنگین در بستر خشک تالاب هامون باعث حذف پوشش گیاهی و توسعه کانون های گرد وغبار می شود لذا حفظ پوشش گیاهی تالاب، از اقدامات اولویت دار و حائز اهمیت اداره کل حفاظت محیط زیست استان است.

انتهای پیام


برچسب ها: حفاظت محیط زیست - یگان حفاظت محیط زیست - سیستان و بلوچستان - محیط زیست - تعطیلات نوروزی - شهرستان زابل - تالاب هامون
آخرین اخبار سرویس:

خروج کاروان 100 نفری شتر از حاشیه تالاب هامون

خروج کاروان 100 نفری شتر از حاشیه تالاب هامون