مطالب مرتبط:
ثبت بارندگی بیش از 200 میلیمتری در برخی نقاط خوزستان |
صدور هشدار سطح نارنجی در ازنا در پی وقوع زمین لرزه
صدور هشدار سطح نارنجی در ازنا در پی وقوع زمین لرزه
صدور هشدار زرد هواشناسی در خوزستان
صدور هشدار سطح نارنجی در ازنا در پی وقوع زمین لرزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 15:452024-03-22اجتماعي

هشدار نارنجی رگبار و بارندگی برای خوزستان


اداره کل هواشناسی خوزستان با پیش بینی فعالیت سامانه بارشی فعال و فراگیر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

- ایسنا/خوزستان اداره کل هواشناسی خوزستان با پیش بینی فعالیت سامانه بارشی فعال و فراگیر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هشدار سطح نارنجی شماره 1 اداره کل هواشناسی خوزستان در توصیف سامانه، فعالیت سامانه بارشی فعال و فراگیر پیش بینی شده است.

زمان شروع فعالیت این سامانه اواسط وقت یکشنبه 5 فروردین ماه و زمان پایان آن بعد از ظهر دوشنبه 6 فروردین ماه عنوان شده است.

بنا بر این هشدار، نوع مخاطره، رگبار شدید باران به همراه رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید و تندبادهای لحظه ای، ریزش تگرگ در برخی از مناطق، کاهش دما، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی و منطقه اثر بیشتر مناطق استان خوزستان با تاکید بر مناطق مرکزی، بخش هایی از جنوب و مناطق مرتفع شمالی و شرقی پیش بینی شده است.

اثر مخاطره، لغزندگی جاده، اصابت صاعقه، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی به ویژه در عبور از گذرگاه های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها واحتمال خسارت به صنعت کشاورزی، آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق کوهستانی، خس


برچسب ها: اداره کل هواشناسی خوزستان - فعالیت سامانه بارشی - سامانه بارشی فعال - اداره کل هواشناسی - خوزستان - سامانه بارشی - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی رگبار و بارندگی برای خوزستان

هشدار نارنجی رگبار و بارندگی برای خوزستان