مطالب مرتبط:
حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
بهترین روش برای رسیدن به امنیت در برابر تهدید اسراییل استفاده از همه ظرفیت های کشور است
عوارض خطرناک استفاده از رژلب های قاچاقی
ویدیو | در حمله ایران به اسراییل از چه موشک هایی استفاده شد؟
نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم / چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی / عاداتی که باعث طول عمر می شود / آیا با استفاده از موبایل سرطان می گیریم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-17اقتصادي

ناجیان از استانداردترین روش های غریق نجات استفاده می کنند


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به اینکه نجات جان انسان ها اهمیت زیادی دارد، از استانداردترین روش های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود.

- ایسنا/زنجان رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با توجه به اینکه نجات جان انسان ها اهمیت زیادی دارد، از استانداردترین روش های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود.

مهدی حیدری امروز (چهارشنبه، 29 فروردین ماه) در مجمع عمومی سالانه هیأت نجات غریق و غواصی استان زنجان، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای غرق شدگی، بیان کرد: طبق گزارش ها تابستان سال گذشته میزان غرق شدگی در سواحل گیلان و مازندران به ترتیب کاهش 73 درصدی و 50 درصدی داشته است که برای تداوم این موضوع، اقدامات پیشگیرانه در تابستان امسال تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت های ناجیان در نوروز امسال، توضیح داد: در این مدت، ناجیان غریق در سراسر کشور فعال بودند که با عملکرد موفق ناجیان در هفته اول تعطیلات نوروزی در خوزستان مورد غرق شدگی گزارش نشد و در هفته دوم نیز مواردی از این موضوع گزارش شد که خارج از توان مدیریت بود.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره اختصاص بودجه برای پرداخت حقوق ناجیان، اظهار کرد: به دستور رییس جمهوری از محل اعتبارات ستاد بحران برای پرداخت حقوق ناجیان بودجه اختصاص داده شده است.


برچسب ها: فدراسیون نجات غریق و غواصی - فدراسیون نجات غریق - نجات - غریق نجات - نجات غریق - رییس فدراسیون - استفاده
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان از استانداردترین روش های غریق نجات استفاده می کنند

ناجیان از استانداردترین روش های غریق نجات استفاده می کنند