مطالب مرتبط:
وزیر راه مدعی شد؛ امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
خبر خوش دولت/ بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 10:502024-03-29اقتصادي

هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد های طرح نهضت ملی مسکن در سال 1403 اظهار کرد: - وزیر راه و شهرسازی گفت: بنا داریم طی امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن در طرح نهضت ملی در سراسر کشور داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد های طرح نهضت ملی مسکن در سال 1403 اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن ها در طرح نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 500 هزار عدد مسکن عبور کرده است.

  بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت های علمی) را در دستور کار داریم.


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - مسکن - وزیر راه - تحویل - شهرسازی - نهضت
آخرین اخبار سرویس:

هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت

هر ماه افتتاح مسکنی خواهیم داشت