مطالب مرتبط:
امیرعبداللهیان: ایران متجاوزان اسراییلی را تنبیه خواهد کرد
امیرعبداللهیان عازم مسقط شد
امیرعبداللهیان عازم عمان شد
امیرعبداللهیان عازم عمان شد
امیرعبداللهیان عازم عمان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:202024-04-07بين الملل

امیرعبداللهیان: ایران متجاوزان را تنبیه خواهد کرد


وزیر خارجه ایران در دیدار مقام ارشد یمنی و با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، گفت تهران علاوه بر اقدامات قانونی و بین المللی، - وزیر خارجه ایران در دیدار مقام ارشد یمنی و با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، گفت تهران علاوه بر اقدامات قانونی و بین المللی، متجاوزان جنایتکار را پاسخگو و تنبیه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به عمان سفر کرده است، روز یکشنبه با محمد عبدالسلام سخنگو و رییس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر امور خارجه ایران در این دیدار با تجلیل از حمایت شجاعانه ملت یمن از ملت مظلوم فلسطین، آن را برآمده از غیرت اسلامی و شرافت والای انسانی ملت یمن در حمایت از مظلومان فلسطینی دانست و سلام و تحیات دولت و ملت ایران را به رهبران دولت نجات ملی و ملت بزرگ و غیور یمن ابلاغ کرد.

امیرعبداللهیان با تشکر از ابراز همدردی و اعلام همبستگی دولت نجات ملی یمن با ایران در خصوص اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ضدتروریسم ایران، این اقدام رژیم صهیونیستی را حمله ای تروریستی با استفاده از هواپیما و م


برچسب ها: ایران - وزیر خارجه ایران - وزیر امور خارجه - امیرعبداللهیان - کنسولگری ایران - رژیم صهیونیستی - حمله تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایران متجاوزان را تنبیه خواهد کرد

امیرعبداللهیان: ایران متجاوزان را تنبیه خواهد کرد