مطالب مرتبط:
شرایط دریافت 700 میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
شرایط دریافت وام ازدواج 1403 اعلام شد + اینفوگرافی
45 هزار و 325 متقاضی در دولت سیزدهم تسهیلات مسکن روستایی دریافت کردند
فوری / وام 500 میلیون تومانی کارگران + شرایط دریافت و جزییات
45 هزار و 325 متقاضی در دولت سیزدهم تسهیلات مسکن روستایی دریافت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 02:402024-03-25فرهنگي

شناسایی 5 هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح های حمایتی مسکن


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، از شناسایی 5 هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح های حمایتی مسکن در سال 1402 خبر داد.

- مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، از شناسایی 5 هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح های حمایتی مسکن در سال 1402 خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمجید پوراحمدی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه تأمین امکانات برای خانه دار شدن هنرمندان، گفت: تأمین امکانات برای خانه دار شدن اصحاب فرهنگ و هنر از موضوعات مورد تأکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتدای دولت مردمی بود.

بر این اساس طبق توافق های به عمل آمده و پیگیری های انجام شده از سوی صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن در خرداد ماه سال گذشته فراهم شد.

او افزود: در گام نخست پس از اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق به وزارت راه و شهرسازی، با ارسال پیامک و انتشار فراخوان به تمامی اعضا برای ثبت نام در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن اطلاع رسانی انجام شد.


برچسب ها: اصحاب فرهنگ و هنر - اصحاب فرهنگ - فرهنگ و هنر - صندوق اعتباری هنر - فرهنگ - هنرمند - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5 هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح های حمایتی مسکن

شناسایی 5 هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح های حمایتی مسکن