مطالب مرتبط:
نوروزهای پیروز!
نوروزهای پیروز!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 11:002024-03-26ورزشي

نوروزهای پیروز!


عید نوروز همیشه برای دوستداران فوتبال و تیم ملی کشورمان یادآور رقابت های مقدماتی جام جهانی و دیدارهای حساس و جذاب تیم ملی است.

این رقابت های نوروزی بیشتر با برد و خوشحالی هوداران همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبر آنلاین؛ در ادامه جذاب ترین و مهمترین رقابت های تیم ملی در نوروز را مرور می کنیم: رقابت در ورزشگاه رئال مادرید دوم فروردین 1356؛ شاید افراد کمی این بازی خاطره انگیز در مقابل تیم ملی آرژانتین را به یاد بیاورند، تورنمنتی که به مناسبت سالگرد 75 سالگی تاسیس باشگاه رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد.

تیم ملی ایران در نیمه نهایی این مسابقات،مقابل تیم آرژانتین قرار گرفت که با نتیجه تساوی به پنالتی رفت و در پنالتی با نتیجه 4 بر 1 بازی را به نفع آرژانتین واگذار کرد.

در ادامه این رقابت ها تیم آرژانتین در فینال در برابر رئال مادرید قرار گرفت که این مسابقه با برتری رئال مادرید به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با پیروزی در برابر مولودیه الجزایر رتبه سوم این تورنمنت را کسب کرد.

رقابتی که یکسال طول کشید تا تمام شود! 29 اسفند 1376؛ تیم ملی کشورمان با هدایت تومیسلاو ایویچ در یک بازی خاطره انگیز مقابل تیم نانت در کشور فرانسه قرار گرفت.


برچسب ها: رئال مادرید - تیم ملی - آرژانتین - رقابت - مادرید - ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - نوروز
آخرین اخبار سرویس:

نوروزهای پیروز!

نوروزهای پیروز!