مطالب مرتبط:
حماس احاد ملت فلسطین را به دفاع از مسجدالاقصی فرا خواند
فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
درخواست حماس برای برگزاری تحصن در مسجدالاقصی
حماس فراخوان داد+ جزییات
قطر در نقش خود به عنوان میانجی میان تل آویو و حماس بازنگری می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 11:452024-04-19بين الملل

فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزرای دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ملت فلسطین خواست از امروز جمعه تا دوشنبه آینده به مسجدالاقصی آمده و در آن تجمع و تحصن کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزرای دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه ای از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین های اشغالی خواست که از نماز جمعه امروز تا دوشنبه آینده برای حفاظت، دفاع و خنثی کردن توطئه های رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی آمده و در آن اعتکاف و تحصن کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که گله های شهرک نشین صهیونیست که به اصطلاح خود را جماعت هیکل می نامند، می خواهند با برپایی آیین یهودی و قربانی کردن در صحن های مسجدالاقصی در روز های یکشنبه و دوشنبه به این مکان مقدس هتک و حرمت کنند.

در بیانیه جنبش حماس آمده است که به عموم ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس و داخل سرزمین های اشغالی که ثابت کرده اند در خط اول دفاع از قبله اول مسلمین و سومین حرم شریف مسلمانان قرار دارند، ادای احترام کرده و از آن ها می خواهیم که به روند دفاع از قدس و مسجدالاقصی با تمام توان در برابر دشمن اشغالگر فاشیستی و جنایتکاران جنگی مانند بن غفیر ادامه د


برچسب ها: مقاومت اسلامی فلسطین - مسجدالاقصی - مقاومت اسلامی - فلسطین - ملت فلسطین - امروز - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی

فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی