مطالب مرتبط:
وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور تا دو روز آینده
هواشناسی ایران 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق
وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور تا دو روز آینده
هواشناسی 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق
هواشناسی ایران 1403/01/14؛ وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 10:452024-04-02اجتماعي

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب وهوای روز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، - کارشناس سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب وهوای روز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه 1403 اظهار کرد: امروز مناطق مرکزی کرمان، شمال هرمزگان، غرب فارس، شمال خراسان رضوی و نقاط مرکزی زاگرس بارش رگبار پراکنده را تجربه می کنند.

وی افزود: فردا استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق استان فارس، بخش هایی از استان های مرکزی، همدان و ارتفاعات مرکزی البرز بارش باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهند داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: در روز پنجشنبه نیز شمال استان سیستان و بلوچستان و جنوب یزد این وضعیت را تجربه می کنند و انتظار می رود این بارش ها در روز جمعه به شمال شرق کشور منتقل شوند.

رفیعی خاطرنشان کرد: پدیده دیگر هواشناسی وزش باد شدید است که در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب شرق کشور را در بر می گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می شود.


برچسب ها: مرکزی - وزش باد شدید - مناطق مرکزی - وزش باد - خبرگزاری - باد شدید - مناطق
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق

وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق