مطالب مرتبط:
دولت های عربی با جریان ضد رژیم صهیونیستی همراه شوند
علمای اسلام دولت ها را وادار به فشار بر رژیم صهیونیستی کنند
جمعی از مردم مشهد جنایت جدید رژیم صهیونیستی در دمشق را محکوم کردند+فیلم
تصاویر شهدای روز گذشته حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران
جمعی از مردم مشهد جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق را محکوم کردند+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 19:502024-04-02سياسي

دولت های عربی با جریان ضد رژیم صهیونیستی همراه شوند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با انتقاد از موضع سست برخی کشورهای اسلامی جهان عرب علیه رژیم صهیونیستی، خواستار همراهی آن ها با جریان مردمی ضد این رژیم غاصب در نقاط مختلف جهان شد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با انتقاد از موضع سست برخی کشورهای اسلامی جهان عرب علیه رژیم صهیونیستی، خواستار همراهی آن ها با جریان مردمی ضد این رژیم غاصب در نقاط مختلف جهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان امروز، 14 فروردین در پویش مردمی راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در شیراز، با بیان اینکه اسراییل مطمئن باشد انتقام این جنایت را خواهیم گرفت، گفت: رژیم صهیونیستی دست و پاهای آخر را می زند.

اسراییل اکنون در موقعیت کسی است که در باتلاقی در حال غرق شدن است و هر چه دست و پا می زند، بیشتر فرو می رود و به همین دلیل است که دیگر از هیچ جنایتی خودداری نمی کند.

وی افزود: در این مدت ثابت شد که اگر جهان اسلام متحد باشند، اگر در کنار هم قرار بگیرند و اگر بعضی از دولتمردان عربی همراه ملت هایشان باشند، اسراییل کوچک تر از آن است که در برابر اتحاد جهان اسلام بایستد.

ملک مکان اضافه کرد: هیچ کس باور نمی کرد در یک باریکه ای مثل نوار غزه، تعداد اندکی از مردم مظلوم، بی دفاع و بی سلاح، بتوانند این چنین برابر رژیم سفاک صهی


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - تبلیغات اسلامی استان فارس - صهیونیستی - رییس شورای هماهنگی - رژیم - تبلیغات اسلامی - کشورهای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دولت های عربی با جریان ضد رژیم صهیونیستی همراه شوند

دولت های عربی با جریان ضد رژیم صهیونیستی همراه شوند