مطالب مرتبط:
(عکس) پوستر فدراسیون فوتبال برای بازی ایران با ترکمنستان
عکس| رونمایی از پوستر بازی ایران - ترکمنستان
عکس| رونمایی از پوستر بازی ایران ترکمنستان
5 دستگاه VAR در راه ایران/ برگزاری بازی های مهم با VAR
برنامه سرگرمی «بازی خند» را در رادیو ایران بشنوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 13:502024-03-22سياسي

کمالوندی: آژانس دیگر نمی تواند در زمین دشمنان ایران بازی کند


سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران گفت اکنون در شرایطی قرار داریم که آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی تواند آن طور که دشمنان ما می خواهند در زمین آن ها بازی کند و در اختیار آن ها باشد.

- سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران گفت اکنون در شرایطی قرار داریم که آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی تواند آن طور که دشمنان ما می خواهند در زمین آن ها بازی کند و در اختیار آن ها باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز کمالوندی سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران در گفت وگویی همزمان با فرارسیدن نوروز 1403 اظهار کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن سال نو را خدمت هموطنان گرامی و همکاران گرامی صنعت هسته ای تبریک عرض می کنم.

کمالوندی تصریح کرد: اصولا بخش مهمی از کارهای ما در معاونت امور بین الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران مربوط به انجام امور در سطح بین المللی با هدف بازکردن فضا برای انجام فعالیت های هسته ای است.

او تاکید کرد: فعالیت های هسته ای در بخش های مختلف جامعه موثر است که می توان به اثرات دستاوردهای فناورانه در سطح زندگی مردم و نیز در مسایل سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد.


برچسب ها: سازمان انرژی اتمی ایران - آژانس بین المللی انرژی اتمی - سازمان انرژی اتمی - انرژی اتمی - آژانس بین المللی انرژی - آژانس بین المللی - معاون امور
آخرین اخبار سرویس:

کمالوندی: آژانس دیگر نمی تواند در زمین دشمنان ایران بازی کند

کمالوندی: آژانس دیگر نمی تواند در زمین دشمنان ایران بازی کند