مطالب مرتبط:
خون مورد نیاز مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان تامین شد
راهپیمایی باشکوه روز قدس در سیستان و بلوچستان+ ویدئو
وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان عیادت کرد
اجرای طرح جهادی رسوب برداری و لایروبی کانال ها و مسیل های منطقه 19
استاندار سیستان و بلوچستان: انقلاب اسلامی ایران پشتیبان همه مظلومان جهان است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 08:302024-04-06اقتصادي

اجرای طرح های توسعه ای در راستای حل تنش آبی در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حل تنش آبی در مرکز و جنوب استان طرح های توسعه ای برای شهرها و روستاها با حمایت و تامین اعتبار مورد نیاز توسط دولت در مرحله انجام و یا تکمیل است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای حل تنش آبی در مرکز و جنوب استان طرح های توسعه ای برای شهرها و روستاها با حمایت و تامین اعتبار مورد نیاز توسط دولت در مرحله انجام و یا تکمیل است.

قاسمی در گفت وگو با ایسنا از رفع تنش آبی 123 روستای استان با اقداماتی از جمله اجرای خطوط انتقال جدید، حفر و تجهیز چاه نصب پمپ و اصلاح و توسعه شبکه و نصب ترانس برق خبر داد و یادآورشد: در حوزه نوار ساحلی و جنوب استان نیز اقدامات خوبی از جمله تکمیل عملیات اجرایی و اتصال کامل 350 روستا به سد زیردان در شهرستان های چابهار، قصرقند و دشتیاری انجام شده است.

همچنین اجرای شبکه توزیع 50 روستای بخش مرکزی شهرستان چابهار که در حال حاضر خطوط فرعی در حال انجام، تست و در حال تکمیل ساخت حوضچه ها است.

وی از افزایش ظرفیت شیرین سازی آب دریا به میزان 3 هزار مترمکعب در شبانه روز و آبرسانی به روستاهای نوار ساحلی شهرستان دشتیاری خبر داد و گفت: این اقدام با تامین آب و اجرای شبکه توزیع روستاهای فاقد تاسیسات آب بریس، پسا


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - طرح های توسعه ای - استان سیستان و بلوچستان - بلوچستان - استان - شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های توسعه ای در راستای حل تنش آبی در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح های توسعه ای در راستای حل تنش آبی در سیستان و بلوچستان