مطالب مرتبط:
پیام آیت اللّه العظمی فاضلی بهسودی در حمایت از مردم فلسطین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس: سران کشورهای اسلامی در سیاست های خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند/ مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص جوانان مسلمان در قبال ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند
حمایت از مردم فلسطین اولویت نظام جمهوری اسلامی است
رییس کمیسیون اسلامی حقوق بشر انگلیس: غرب حق تعیین سرنوشت برای آینده فلسطین را ندارد
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبات فرارسیدن روز قدس بیانیه داد
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 15:552024-04-05سياسي

ضوابط گردشگری متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی تدوین شود/حق مردم فلسطین محوشدنی نیست


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه به موازات صنعت گردشگری باید فرهنگ گردشگری هم رشد کند، بر ضرورت تدوین ضوابط گردشگری محیط های مختلف متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی تأکید کرد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه به موازات صنعت گردشگری باید فرهنگ گردشگری هم رشد کند، بر ضرورت تدوین ضوابط گردشگری محیط های مختلف متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی تأکید کرد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 17 فروردین در خطبه های نماز جمعه شیراز با بیان اینکه گردشگری یکی از جهات اقتصاد است که تأثیر فرهنگی بالایی هم دارد، گفت: امسال حافظیه شیراز در صدر همه مراکز گردشگری بوده است، البته اگر 300 هزار نفر از حافظیه دیدار می کنند این آمار مراکز میراثی است و اگر ما آمار حرم مطهر شاهچراغ(ع) را بگوییم، میلیونی خواهد بود.

مسافران در شیراز اولین جایی که می آیند و عرض سلام می کنند، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است و این جزو فرهنگ ما است که اول زیارت می کنیم و بعد می رویم غزل می خوانیم.

وی افزود: اول بودن در گردشگری منافعی دارد و این صنعت باید در فارس به واسطه اینکه هم قطب مذهبی و هم قطب ادبی است، باید کاری کنیم که فرهنگ گردشگری به موازات صنعت گردشگری رشد کند اما از این جهت هنوز خیلی عقب هستیم.


برچسب ها: گردشگری - نماینده ولی فقیه در استان - فرهنگ اصیل ایرانی - فرهنگ - نماینده ولی فقیه - صنعت گردشگری - آیت الله لطف الله دژکام
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط گردشگری متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی تدوین شود/حق مردم فلسطین محوشدنی نیست

ضوابط گردشگری متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی تدوین شود/حق مردم فلسطین محوشدنی نیست