مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 20:052024-04-19اقتصادي

تخصیص بسته های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز


این طرح برای مادران دارای فرزند زیر 2 سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (935 هزار و 724) نفر هستند در تمام استان های کشور اجرایی می شود.

- این طرح برای مادران دارای فرزند زیر 2 سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (935 هزار و 724) نفر هستند در تمام استان های کشور اجرایی می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان های کشور تامین شد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اعتبار خرید بسته های غذایی و بهداشتی به میزان حدود 600 هزار تومان برای مادران دارای فرزند شیرخوار در سه دهک اول درآمدی در تمام استان های کشور تأمین شد.

اظهار کرد: این طرح برای مادران دارای فرزند زیر 2 سال در سه دهک اول درآمدی که جمعیتی حدود یک میلیون (935 هزار و 724) نفر هستند در تمام استان های کشور اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، وی خاطرنشان کرد: این طرح با نام یسنا در سال گذشته و از محل مسئولیت های اجتماعی شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، برای حدود 24 هزار مادر دارای فرزند شیرخوار (مادران دارای فرزند زیر 2 سال) در دهک اول درآمدی در 8 استان کم برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بسته های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز

تخصیص بسته های غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار از امروز