مطالب مرتبط:
cspf ir احکام جدید بازنشستگان کشوری فرهنگیان بازنشسته
جریان حلقه های میانی در حوزه قرآنی شناسایی می شوند
مطالبه اعتراضی بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته و... از وزیر کار درباره بیمه درمانی (+متن نامه و امضا کنندگان)
ویدیو/ شناسایی اولین انسان قربانی «ویروس میمون» در هنگ کنگ
نامه اعتراضی بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته و... به وزیر کار درباره بیمه درمانی (+متن نامه و امضا کنندگان)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 21:352024-04-11سياسي

شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می شود


 مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می شود و به زودی شاهد تغییرات جدی در این خصوص خواهیم بود.

- ایسنا/بوشهر  مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می شود و به زودی شاهد تغییرات جدی در این خصوص خواهیم بود.

صادق بوستانی اظهار داشت: باید به موضوع شناسایی و تعیین تکلیف این دسته از مدیران که مورد تاکید ریاست محترم جمهوری و ملت شریف ایران است توجه ویژه شود.

وی به نقش دستگاه های نظارتی در موضوع مدیران پروازی اشاره و عنوان کرد: برخی از شرکت ها و نهادها توجهی به دستورالعمل حذف مدیران پروازی و ناکارآمد ندارند؛ بنابراین انتظار می رود دستگاه های نظارتی با برخورد قاطع و جدی، نسبت به تعیین تکلیف این دسته از مدیران اقدام کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر در خصوص پیگیری های صورت گرفته افزود: با توجه به ماموریت معاونت محترم اجرایی رییس جمهور در خصوص شناسایی مدیران پروازی و ناکارآمد مکاتباتی با برخی از شرکت ها و نهادها انجام شده که گزارش این مکاتبات و اقدامات صورت گرفته به بازرسی نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی ریاست جمهوری ارسال می شود.


برچسب ها: مدیران پروازی - استانداری بوشهر - مدیران - مدیرکل بازرسی - دستگاه های نظارتی - شناسایی - استانداری
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می شود

شناسایی مدیران پروازی، ناکارآمد و بازنشسته با جدیت دنبال می شود