مطالب مرتبط:
دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
حضور بخش خصوصی در کشاورزی تولید را افزایش می دهد| افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان 
تسهیل حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی
مسئولان در راستای شعار سال با تولیدکنندگان همکاری نمایند/ لزوم ایجاد کارگروه مشترک تشکل های بخش خصوصی صنایع غذایی و کشاورزی
سرمایه گذاران از مسکن ناامید شدند/ قهر بخش خصوصی با بازار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 07:402024-03-28سياسي

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین حیاط دولت امسال گفت: سال گذشته بزرگ ترین قرارداد با بخش خصوصی را برای ساخت منظومه شهید سلیمانی امضا کردیم و دو ماهواره بخش خصوصی نیز آماده پرتاب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین حیاط دولت امسال با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 7 هزار روستای جدید تحت پوشش قرار گرفته اند، به عقد بزرگترین قرارداد با بخش خصوصی در حوزه فضایی در سال گذشته اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه و در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت در سال جدید، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لایحه امنیت کاربران به خبرنگاران گفت: این لایحه در کمیسیون حقوقی،- قضایی دولت در دست بررسی است و مراحل پایانی خود را طی می کند و قسمت هایی از لایحه به علت بخش های قضایی نیازمند تایید قوه قضاییه بود که در همین ارتباط نامه ای به رییس قوه قضاییه ارسال شد تا نظر آنها برای این بخش ها کسب شود.

وی همچنین از استفاده نزدیک به چهار الی پنج میلیون نفر از بسته اینترنت هدیه عیدانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده خبر داد.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - وزیر ارتباطات - بخش خصوصی - ارتباطات - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند

دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند