مطالب مرتبط:
مروری بر برنامه زمانی آزمون های 1403/ برگزاری اولین آزمون سال جدید در اردیبهشت ماه
روایت سمیه توحیدلو از تغییر جایگاه زنان پس از تحولات سال 1401
جلال پور، فعال اقتصادی: تصمیم گیران سیاسی کشور متوجه نیستند که بی ثباتی های اقتصادی در حال تخریب پایه های جامعه هستند/ نسلی که بیش از 50 سال تورم را تحمل کرده چطور اخلاق را به نسل های پس از خود بیاموزد؟
آنچه در مرداد ماه سال 1402 گذشت
مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال 1402 + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 09:002024-03-26سياسي

مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته


سال 1402 با همه فراز و فرودهایش ، تلخی ها و شیرینهایش پایان یافت و آخرالامر هم در ماه پایانی آن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان برگزار شد.

- در این سال حوزه سیاست تحولاتی مهی را به خود دید که قصد داریم نگاهی بر تحولات سیاسی مهرماه در سال 1402 داشته باشیم.

شاید بیان همه اخبار این حوزه مهم مقدور نباشد، اما با این حال تلاش شده خبرسازترین رویداد های ماهانه در حوزه سیاسی در مهر ماه سال 1402 در این مجموعه گردآوری شود.

  تجمع دانشجویی مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شددر این تجمع که عصر شنبه یکم مهر به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در مقابل ساختمان وزارت صمت برگزار شد،  حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به چگونگی برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی اعتراض کردند.

دانشجویان با سردادن شعارهایی همچون فساد اقتصادی، مقتل انقلابه ، همتت قطع ید دانه درشتان باشد، وای اگر دزدی از این قافله آسان باشد خواستار ابطال انتخابات اتاق بازرگانی و اقدام مسئولان در این زمینه شدند.

  خنثی سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریستوزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای از خنثی سازی 30 انفجار همزمان در تهران و بازداشت 28 تروریست توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به این شرح خبر داد: با عرض تسلیت شهادت جانسوز حضرت امام حسن عسکری(ع


برچسب ها: برگزار - وزارت صنعت، معدن و تجارت - صنعت، معدن و تجارت - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - دانشجویی - برگزاری انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته

مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته