مطالب مرتبط:
سیل گاز چهار روستای جاجرم خراسان شمالی را قطع کرد 
روستای جهانی کندوان مقصد اصلی گردشگران آذربایجان شرقی
روستای جهانی کندوان مقصد اصلی گردشگران در آذربایجان شرقی
فیلم| مسجد روستای باغو؛ دروازه ای از دنیای مدرنیته کیش به آن سوی تاریخ
روستای ملی حصیربافی در بابل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 22:452024-03-26حوادث

6 نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند


رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به غرق شدن 6 نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان این کلان شهر، از بیرون آوردن جسد آنان از عمق 8 متری خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به غرق شدن 6 نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان این کلان شهر، از بیرون آوردن جسد آنان از عمق 8 متری خبر داد.

هادی عیدی پور امروز، 7 فروردین در خصوص این حادثه گفت: ظهر امروز مورخ 7 فروردین ماه گزارشی مبنی بر غرق شدن 6 نفر در آبگیر فصلی واقع در روستای کلستان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز اعلام و بلافاصله پس از دریافت خبر تیم های تخصصی (غواصی و کوهستان) ایستگاه های 14 و 22 را به محل حادثه در خارج از محدوده شهری اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک بزرگسال و 5 کودک که در آبگیر فصلی دچار غرق شدگی می شوند که پس از رسیدن نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و بررسی محدوده غرق شدگی، عملیات جست وجو با استفاده از تجهیزات و امکانات کامل توسط غواصان ماهر و آموزش دیده پس از 3 ساعت تلاش بی وقفه جسدبی جان افراد را در عمق 8 متری یافته و به سطح زمین منتقل و به عوامل انتظامی و اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام


برچسب ها: سازمان آتش نشانی - رییس سازمان آتش نشانی شیراز - سازمان آتش نشانی شیراز - رییس سازمان آتش نشانی - آتش نشانی - غرق شدن - آبگیر
آخرین اخبار سرویس:

6 نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند

6 نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند