مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 14:452024-04-10سياسي

وزارت رفاه برنامه های امسال حمایت غذایی از اقشار کم درآمد را اعلام کند


رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به وظایف دستگاه های مختلف در حوزه تامین امنیت غذایی با توجه به رهنمودهای رییس جمهور، در همین زمینه گفت: - رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به وظایف دستگاه های مختلف در حوزه تامین امنیت غذایی با توجه به رهنمودهای رییس جمهور، در همین زمینه گفت: وزارت رفاه نیز برای بهبود دسترسی اقشار کم درآمد به سبد غذایی مطلوب باید برنامه های سال جاری خود را اعلام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی ابلاغ رهنمودهای رییس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی که با ریاست رییس جمهور برگزار شد، دکتر محمد اسماعیل مطلق،رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، اقدامات و تکالیفی که توسط رییس جمهور برای امنیت غذایی مردم تعیین شد را تشریح کرد.

دکتر مطلق به جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی اشاره کرد و گفت: به منظور همگرایی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی ذیربط برای تامین امنیت غذایی مردم این جلسه تشکیل شد و رییس جمهور به وظایفی که اعضای شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ذیل سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه دارند، تاکید کرد.

وزارت رفاه برنامه های امسال حمایت غذایی از اقشار کم درآمد را اعلام کند رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در ادامه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت رفاه برنامه های امسال حمایت غذایی از اقشار کم درآمد را اعلام کند

وزارت رفاه برنامه های امسال حمایت غذایی از اقشار کم درآمد را اعلام کند