مطالب مرتبط:
دستاورد مهم: بیمار معلول نورالینک ازطریق افکارش شطرنج بازی می کند + عکس
اورونوف در اردوی ازبکستان بیمار شد
اجرای «گل اومد بهار اومد» برای کودکان بیمار
خبر بد برای پرسپولیس؛ اورونوف در اردوی ازبکستان بیمار شد
بیمار معلول نورالینک ازطریق افکارش شطرنج بازی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 09:152024-03-22پزشكي

4 بیمار بورگر در مشهد شناسایی شدند


مدیر انجمن حمایت از بیماران بورگر در خراسان رضوی گفت: چهار بیمار بورگر در بازدید از دو مرکز نگهداری و کاهش آسیب معتادان در مشهد شناسایی شدند.

- بهاره فاضلی اظهار کرد: به همت انجمن حمایت از بیماران بورگر، بازدید میدانی از کمپ ترک اعتیاد بهار زندگی و بانوان مهرآفرین، به جهت اطلاع رسانی و معاینه عروقی مددجویان این مراکز انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مدیر انجمن حمایت از بیماران بورگر در خراسان رضوی گفت: این بازدیدها که به دعوت دو مؤسسه نگهداری و کاهش آسیب بانوان و آقایان معتاد که زیر نظر اداره کل بهزیستی خراسان رضوی فعالیت دارد، انجام شد.

وی هدف از این بازدید را بررسی و معاینه مددجویان این مراکز عنوان کرد و افزود: در این بازدیدها، چهار مورد بیماری بورگر در میان افراد حاضر در این مراکز شناسایی و پس از شرح بیماری و اهمیت ترک سیگار به این بیماران، داروهای لازم شامل گشادکننده عروقی (پلتال)، ضد لخته (آپیکسابان)، و ترک مصرف سیگار (وارنیکلین)، توسط انجمن حمایت از بیماران بورگر تهیه و تحویل آن ها شد.

فاضلی یادآور شد: با توجه به ابتلاء 2 بیمار از 50 مددجو حاضر در کمپ آقایان که در جلسه اطلاع رسانی حضور داشتند و شناسایی 2 مورد بیماری از 45 مددجو در کمپ بانوان، به نظر می رسد شیوع بیماری بورگر بیش از میزان مورد انتظار بوده و باید شیوع این بیما


برچسب ها: بیمار - خراسان رضوی - بورگر - بازدید - بیماران - شناسایی - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

4 بیمار بورگر در مشهد شناسایی شدند

4 بیمار بورگر در مشهد شناسایی شدند