مطالب مرتبط:
معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون
معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون
شیائومی با این گوشی اپل و سامسونگ را به چالش می کشد!
بهترین وانت پیکاپ جهان 800 میلیون تومان+ تصاویر
بهترین وانت پیکاپ جهان 800 میلیون تومان+ تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 10:552024-04-08اقتصادي

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون


در بازار امروز میشه گوشی های اقتصادی و خوبی رو با بودجه های متوسط هم خریداری کرد که از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانند بدون هنگ کردن همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشایا نیوز، برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 10 میلیون جایگاه بسیار خوبی برای خودش دست و پا کرده و حسابی محبوبه یعنی گلکسی A23 که سامسونگ برای اون از یه نمایشگر به اندازه ی 6.

6 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 90 هرتزه و از وضوح و کیفیت تصویر خوب و قابل قوبلی برخورداره و شما میتونید محتواهای مختلف رو در این گوشی بدون تاخیر مشاهده و از اون ها نهایت لذت رو ببرید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 کوالکام استفاده شده که در این بازه ی قیمت به خوبی میتونه از پس کارهای روزمره بربیاد و شما رو پشیمون نکنه.

دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 52 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 8 مگاپیکسلی برخورداره و باتری هم 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت داره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

گلکسی M32 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون بریم سراغ گلکسی M32 5G که میتونه برای اون دسته از افرادی که در این بازه ی قیمتی به دنبال گوشی های 5G هستن یه انتخاب بسیار مناسب باشه.


برچسب ها: سامسونگ - برخوردار - محصول - استفاده - در بازار امروز - میلیون - گوشی
آخرین اخبار سرویس:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون