مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 23:502024-03-29اقتصادي

هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در بازه زمانی 26اسفند سال گذشته تا 9 فروردین سال جاری با 282 بازدید نظارتی، هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است.

- محسن معصوم علیزاده اظهار کرد: در این مدت 282 بازدید نظارتی از 120 مرکز اقامتی و 83 واحد خدمات مسافرتی و 51 رستوران و مراکز پذیرایی توسط بازرسان و کارشناسان انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان مطرح کرد: در این بازدیدهای نظارتی چهار مرکز اقامتی، دو دفتر خدمات مسافرتی و دو مرکز پذیرایی مورد تشویق و 16 فقره تذکر برای پنج مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و هشت مرکز پذیرایی صادر شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت هیچ شکایتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذیرایی و بین راهی و اماکن جاذبه های گردشگری واصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان، معصوم علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: غار علیصدر، آرامگاه های بوعلی سینا و باباطاهر، محوطه تاریخی هگمتانه، کتیبه های گنج نامه، سایت موزه میدان مرکزی همدان، شهر زیرزمینی سامن، سراب های نهاوند و کاروانسراهای فرسفج و تاج آباد از جمله اماکن پربازدید استان در ایام نوروز با 583 هزار و 784 بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است

هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است