مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی سطح زرد در البرز
صدور هشدار زرد بارندگی برای 6 استان
هشدار زرد هواشناسی؛ بارش باران، برف و احتمال آب گرفتگی در 24 استان کشور
صدور هشدار زرد بارندگی برای 6 استان
صدور هشدار زرد برای 16 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-07اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان


با تقویت سامانه بارشی مستقر در زنجان در روز چهارشنبه هفته جاری، بارش های قابل توجهی برای اغلب مناطق مختلف استان پیش بینی شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی مستقر در زنجان در روز چهارشنبه هفته جاری، بارش های قابل توجهی برای اغلب مناطق مختلف استان پیش بینی شد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی امروز آسمان استان قسمتی ابری تا ابری است که در برخی مناطق با رگبار باران و رعد و برق همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در ساعاتی از امروز سرعت وزش باد به طور لحظه ای به حد نسبتا شدید خواهد رسید و تا روز سه شنبه در برخی مناطق استان انتظار رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

رحمن نیا با بیان اینکه بارش ها و رگبار باران و رعد و برق تا روز پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت، افزود: طی این روزها سرعت وزش باد به حد نسبتا شدید می رسد که با توجه به این شرایط جوی هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه آبگرفتگی، لغزندگی معابر، سیلابی شدن و طغیان رودخانه ها و مسیل ها دور از انتظار نیست و بر همین اساس توصیه می شود هم استانی ها از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه ها و انجام فعالیت های کوهنوردی اجتناب کنند.


برچسب ها: رگبار باران - زنجان - استان - رعد و برق - هواشناسی - سامانه بارشی - مناطق
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان

صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان