مطالب مرتبط:
چگونه کفش مناسب با لباس خود انتخاب کنیم؟
پایان کار نرم افزار پرکاربر گوگل
هافبک فصل بعد بارسلونا انتخاب شد
کارشناس شبکه و سخت افزار
انتخاب داور بازی انتقامی استقلال با مس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 11:402024-04-06پزشكي

هرچی سنگه پیش کفش تنگه/ نکاتی در باب انتخاب پای افزار مناسب


بعد از اهمیت پوشش در بحث لباس، از منظر سلامت و حساسیت، کفش در درجه بالایی از اهمیت قرار می گیرد چراکه انتخاب نادرست آن می تواند عوارض متعددی را به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از پوشش در بحث لباس، از منظر سلامت و حساسیت، کفش در درجه بالایی از اهمیت قرار می گیرد چراکه انتخاب نادرست آن می تواند عوارض متعددی را به همراه داشته باشد.

وقتی شاغل باشید و زمان زیادی را در بیرون از خانه سپری کنید شاید اهمیت کیفیت و راحتی کفشی که می پوشید برایتان بیشتر باشد.

مطمئنا هیچ کسی دوست ندارد کفشی که می پوشد، پاهایش را آزار دهد، از آن جا که پا زمان زیادی در داخل کفش است اگر کفش مناسب نباشد قطعا به پا آسیب می رساند مواردی مانند، دردهای مفصلی، درد پاشنه، میخچه، خمیدگی انگشتها و .

از جمله عوارض کفش نامناسب است.

تاریخچه کفش در جهان و ایران شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین کفش که انسان به پا کرد چگونه بود و انسان از چه تاریخی شروع به پوشیدن کفش کرد.

بر اساس یافته های تاریخی قدیمی ترین کفش به 7 تا 8 هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد که به صورت صندل بوده است و از گیاه مریم گلی تهیه می شد.

در ایران نیز تصاویر و نقش برجسته های موجود نشان می دهد که مادها اولین کسانی بودند که از کفش استفاده می کردند کفش هایی شبیه جوراب که جنس آنها از چرم


برچسب ها: اهمیت - انتخاب - مناسب - عوارض - بالایی - سلامت - همراه
آخرین اخبار سرویس:

هرچی سنگه پیش کفش تنگه/ نکاتی در باب انتخاب پای افزار مناسب

هرچی سنگه پیش کفش تنگه/ نکاتی در باب انتخاب پای افزار مناسب