مطالب مرتبط:
جهان به خوی درندگی رژیم صهیونیستی پی برده است
تجمع مردم قرچک در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی سیلی اقدامی که در سوریه مرتکب شد را خواهد خورد/ به چالش تحمیلی حجاب باید از ابعاد فقهی و قانونی و ملاحظات جانبی آن نگریسته شود/ انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدامات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس داشته باشد
برای جهش تولید توان مالی، فکری و ابتکارات مردم به میدان آورده شود/روز قدس امسال خروش بین المللی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود
تجمع مردم همدان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 15:452024-04-04سياسي

وجدان های بیدار مردم امروز به ذات کثیف رژیم کودک کش صهیونیستی پی برده اند


رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در چهار منطقه شهری و هشت منطقه روستایی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در چهار منطقه شهری و هشت منطقه روستایی خبر داد.

حجت الاسلام حسین گروسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دفاع از مظلوم در دین ما سفارش شده و مردم ما همواره از ستمدیدگان عالم حمایت کرده اند.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم غزه حدود شش ماه است که در زیر شدیدترین بمباران قرار دارند و مدعیان دروغین حقوق انسان ها ساکت هستند و هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

گروسی افزود: وجدان های بیدار مردم دنیا امروز به ذات کثیف رژیم کودک کش صهیونیستی پی برده اند و برخلاف حکومت ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند.

وی ادامه داد: جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی نشان داد که این رژیم جعلی به هیچ قانون و اخلاق و انسانیتی پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف شوم خود هر اقدامی می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند یادآور شد: وظیفه هر انسان آزاده ای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و مردم ما در روز جهانی قدس بار دیگر این پشتیبانی از آرمان فلسطین را اعلام می کنند.


برچسب ها: راهپیمایی روز جهانی قدس - رژیم کودک کش صهیونیستی - تبلیغات اسلامی - صهیونیستی - راهپیمایی - روز جهانی قدس - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

وجدان های بیدار مردم امروز به ذات کثیف رژیم کودک کش صهیونیستی پی برده اند

وجدان های بیدار مردم امروز به ذات کثیف رژیم کودک کش صهیونیستی پی برده اند