مطالب مرتبط:
عجیب ترین آپارتمان جهان چگونه ساخته شد
آپارتمان کانتینری (عکس)
چگونگی ساخت عجیب ترین آپارتمان جهان
ببینید | آتش سوزی فجیع در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت
یک دکترای حقوق جزا و جرم شناسی بیان کرد؛ آنچه آپارتمان نشین ها باید بدانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 17:502024-03-30سياسي

ساختمان سازی نباید منحصر به آپارتمان سازی شود


آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد مدیریت استان قم در حوزه های مختلف گفت: این روزها شاهد انبوه سازی آپارتمان در قم هستیم، - نکته قابل توجه این است که ساختمان سازی نباید به صورت کامل به سمت آپارتمان سازی برود بلکه باید ویلایی سازی هم در دستور کار شما باشد.

آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم که امروز 11 فروردین ماه برگزار شد، بعد از ارائه گزارش های استاندار قم از عملکرد مدیریت استان در سال گذشته، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد نماینده عالی دولت در قم، بیان کرد: امیدواریم سایر استانداران نیز در مدیریت خود مانند شما موفق باشند تا معیشت و زندگی مردم در رفاه بهتری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان قم مطرح کرد: تعدادی از باغات قم بنا به دلایل متعددی از بین رفته است؛ باتوجه به اینکه انار و انجیر قم جزء محصولات مرغوب به شمار می رود نسبت به کاشت بیشتر این دو میوه در قم باید توجه ویژه شود.

آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت ساختمان سازی در شهر قم، عنوان کرد: این روزها شاهد انبوه سازی آپارتمان در قم هستیم، نکته قابل توجه این است که ساختمان ازی نباید به صورت کامل به سمت آپار


برچسب ها: استان - استاندار - آپارتمان - سازی - ساختمان سازی - استاندار قم - آیت الله جعفر سبحانی
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان سازی نباید منحصر به آپارتمان سازی شود

ساختمان سازی نباید منحصر به آپارتمان سازی شود