مطالب مرتبط:
نگاهی  به ورزش فارس در سال 1402/ از موفقیت ها تا تغییر سه مدیر کل
درخواست شهروندان برای سامان دهی خطوط شلوغ و افزایش اتوبوس در برخی خطوط | 400 اتوبوس جدید تا آخر سال به ناوگان شهر اضافه می شود
استقرار 125 پایگاه جمع آوری زکات فطره در ملایر
استقرار 125 پایگاه زکات فطریه در ملایر
20 هزار میلیارد ریال تسهیلات جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-08سياسي

جمعیت 125 شهر فارس طی 20 سال دو برابر شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعلام کرد: به جز کلان شهر شیراز، جمعیت 125 شهر استان فارس از حدود 20 سال پیش تاکنون دو برابر شده است.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعلام کرد: به جز کلان شهر شیراز، جمعیت 125 شهر استان فارس از حدود 20 سال پیش تاکنون دو برابر شده است.

محمود رضایی امروز، 20 فروردین در جلسه هم اندیشی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار شیراز و معاونین و مدیران شهرداری با معاون استاندار، رییس کل دادگستری استان فارس، فرماندار، شورای قضایی، قضات و نمایندگان وزارت کشور عضو در کمیسیون های مربوط به قانون شهرداری گفت: به جز شیراز 125 شهر دیگر داریم که جمعیت شهر شیراز از حدود 20 سال پیش تاکنون ضربدر 2 شده است که به طور طبیعی اگر جمعیت دو برابر می شود باید مسئولیت ها نیاز توسعه پیدا کند کما اینکه 42 روستا در حریم شهری شیراز است که ضریب رشد آن زیاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: اگر ضوابط و مقرراتی به تشخیص نیازهای واقعی کمک می کند، شهرداری فرصت خوبی دارد که جلوی تخلف را بگیرد.

وی بیان کرد: بر اساس برآورد کمیسیون ماده 100 شیراز و سایر شهرها، به چند توصیه رسیده ایم و نیازمند مراعات است که پارکینگ ها را حذف نکنند، جرائم دیده شده حداکثر باشد، تغییر کاربری انجام شود، وحدت ر


برچسب ها: استان - شیراز - استان فارس - فارس - استانداری فارس - شهر شیراز - جمعیت
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت 125 شهر فارس طی 20 سال دو برابر شده است

جمعیت 125 شهر فارس طی 20 سال دو برابر شده است