مطالب مرتبط:
نوروزی: اجرای طرح اصلاح قانون مهریه 35 هزار زندانی را آزاد می کند
اجرای طرح اصلاح قانون مهریه 35 هزار زندانی را آزاد می کند
طرح اصلاح قانون مهریه چند زندانی را آزاد می کند؟
کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد/ آزادی 35 هزار زندانی با اجرای طرح اصلاح قانون مهریه
نوروزی، نماینده: امروز با حقوق ما نمایندگان نمی توان حتی نصف یک سکه خرید! دیشب در نشست مشترک مجلس و دولت هیچ صحبتی از وضعیت دلار و سکه و ارز نشد، فقط از هم تعریف کردیم! چهار سال است طرح اصلاح قانون مهریه در نوبت بررسی مجلس شورای اسلامی قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 11:552024-04-08سياسي

نوروزی: 35 هزار زندانی با اجرای «طرح اصلاح قانون مهریه» آزاد می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: چهار سال است که «طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و مهریه» در نوبت بررسی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

- نوروزی: 35 هزار زندانی با اجرای طرح اصلاح قانون مهریه آزاد می شوند نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خواستار تسریع در بررسی طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و مهریه در صحن مجلس شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: چهار سال است که طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و مهریه در نوبت بررسی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی متذکر شد: با آنکه هیأت رییسه مجلس گفته بود این طرح بعد از انتخابات مورد بررسی قرار گیرد، اما هنوز این طرح در دستورکار قرار نگرفته است.

آن زمان با حقوق یک نماینده می شد در ماه سه سکه خرید، اما امروز با حقوق نمایندگی مجلس ما نمی توانیم حتی نصف یک سکه را خریداری کنیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این طرح می تواند 35 هزار زندانی مهریه را نجات دهد، انتظار می رود هیأت رییسه آن را در دستورکار قرار دهد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - اصلاح قانون - شورای اسلامی - طرح اصلاح - اصلاح قانون مهریه - مجلس - اصلاح
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: 35 هزار زندانی با اجرای «طرح اصلاح قانون مهریه» آزاد می شوند

نوروزی: 35 هزار زندانی با اجرای «طرح اصلاح قانون مهریه» آزاد می شوند