مطالب مرتبط:
حماس: حمله رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران نقض قوانین بین المللی است
رایزنی وزرای خارجه ایران و سوریه/ امیرعبداللهیان: حمله به کنسولگری ایران عبور از همه تعهدات و کنوانسیون های بین المللی است
قطر: حمله به کنسولگری ایران نقض پیمان های بین المللی و عرف دیپلماتیک است
حماس: حمله رژیم اشغالگر به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض قوانین بین المللی است
حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق/ حضور وزیر خارجه سوریه در محل سفارت + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 05:152024-04-02بين الملل

وزیر خارجه عمان: حمله به کنسولگری ایران نقض قوانین بین المللی است


سید بدر بن حمد البوسعیدی شهادت مستشاران نظامی کشورمان در حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت و این اقدام را قویاً محکوم و نقض قوانین بین المللی خواند.

- سید بدر بن حمد البوسعیدی شهادت مستشاران نظامی کشورمان در حمله موشکی به کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت گفت و این اقدام را قویاً محکوم و نقض قوانین بین المللی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان و سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در یک تماس تلفنی، در مورد حمله تروریستی رژیم اسراییل علیه کنسولگری ایران در دمشق گفتگو و رایزنی کردند.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این گفتگوی تلفنی، شهادت مستشاران نظامی کشورمان در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تسلیت گفت و این اقدام را قویا محکوم و نقض قوانین بین المللی خواند.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش های بین المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

انتهای پیام


برچسب ها: قوانین بین المللی - بدر بن حمد البوسعیدی - کنسولگری ایران - کنسولگری - بین المللی - نقض قوانین - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عمان: حمله به کنسولگری ایران نقض قوانین بین المللی است

وزیر خارجه عمان: حمله به کنسولگری ایران نقض قوانین بین المللی است