مطالب مرتبط:
استاندار خوزستان: شکست صهیونیست به معنای نابودی نتانیاهو است
استاندار خوزستان: کمک به اشتغال و تحصیل نیازمندان در اولویت است
استاندار خراسان رضوی: مشهد آراسته و آماده میزبانی از زائران رضوی است
نخست وزیر تایلند؛ میزبان ضیافت افطاری
برگزاری ضیافت افطاری در مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اهواز انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 23:302024-03-22سياسي

ضیافت افطاری ایتام به میزبانی استاندار خوزستان برگزار شد


رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت ها است.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت ها است.

علی اکبر حسینی محراب امشب (3 فروردین ماه) در برنامه ضیافت افطاری جمعی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد خوزستان، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه های بسیار خوب و متنوعی را برای افراد تحت حمایت دارند و برنامه های ویژه ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد امام خمینی (ره) از اولویت ها است.

استاندار خوزستان گفت: توجه به مسائل محرومان با تاسی به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و برگزاری این گونه مراسم ها همواره مورد تاکید حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و رییس جمهور بوده است.


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - کمیته امداد امام - کمیته امداد - مناطق محروم - استاندار خوزستان - امام خمینی - خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

ضیافت افطاری ایتام به میزبانی استاندار خوزستان برگزار شد

ضیافت افطاری ایتام به میزبانی استاندار خوزستان برگزار شد