مطالب مرتبط:
قتل استاد حوزه علمیه
استاد حوزه علمیه ماهشهر به قتل رسید
این استاد حوزه علمیه به قتل رسید
روستای استاد؛ سمفونی زیبا از نواها و نماهای طبیعی در خراسان شمالی
یک استاد حوزه علمیه به قتل رسید + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 فروردین 1403 ساعت 23:302024-03-24فرهنگي

اهمیت بدیع الزمان فروزانفر + صدای استاد


«بدون تردید بدیع الزمان فروزانفر یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های علمی روزگار ماست که با پایمردی و همت بلند توانسته است در اغلب شاخه های مهم فرهنگی و هنری در یک قرن گذشته تأثیرات فراوانی از خود بر جای بگذارد.

- بدون تردید بدیع الزمان فروزانفر یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های علمی روزگار ماست که با پایمردی و همت بلند توانسته است در اغلب شاخه های مهم فرهنگی و هنری در یک قرن گذشته تأثیرات فراوانی از خود بر جای بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسینی باغسنگانی در مجموعه پژوهشی چراغداران فکر و فرهنگ و هنر ایران که هنوز منتشر نشده است، در فصل نقشه گفت وگو ص 83-80 درباره بدیع الزمان فروزانفر می نویسد: سنت نقشه نگاری از زندگی شخصی چراغ داران فکر و فرهنگ ایران، نخستین بار در این مجموعه از کتاب های پژوهشی طراحی و ثبت و ضبط شده است.

در نقشه زندگی و کار خاندان صبوری در مشهد، طبق نقشه با محله ها و اماکنی که بهار در زندگی روزانه اش بیشتر با آنها سروکار دارد، آشنا شدیم.

از کروکی خانه زیبای میرزامحمدکاظم ملک الشعرای صبوری، در محله سر سوق - سرشور - [محدوده خیابان خسروی، امام رضا و آخوند خراسانی] که بهار در این خانه به دنیا می آید، تا رفت وآمد روزانه بهار از بازار سرشور و بازار فرش فروش ها تا غرب حرم مطهر و نیز کروکی چهار مدرسه بزرگ خیرات خان ، فاضل خا


برچسب ها: فرهنگی و هنری - فرهنگ - نقشه - شاخه های - همت بلند - فراوانی - پژوهشی
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت بدیع الزمان فروزانفر + صدای استاد

اهمیت بدیع الزمان فروزانفر + صدای استاد