مطالب مرتبط:
پیام تسلیت مخبر در پی جنایت نابخشودنی صهیونیست ها در دمشق
پیام تسلیت معاون اول در پی جنایت صهیونیست ها
پیام تسلیت مخبر در پی جنایت نابخشودنی صهیونیست ها در دمشق
پیام تسلیت رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح برای شهادت مستشاران ایرانی در سوریه
پیام تسلیت نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی شهادت شماری از مستشاران ایران در سوریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 22:452024-04-02سياسي

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی جنایت اخیر صهیونیستها در دمشق


معاون اول رییس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را تسلیت گفت.

- معاون اول رییس جمهور در پیامی تجاوز بزدلانه و برخلاف تمامی معاهدات بین المللی به ساختمان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در پی آن به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از مستشاران و شهروندان سوری و لبنانی توسط رژیم جنایت‏کار صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام محمد مخبر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا سلام و رحمت و رضوان خداوند بر شهدای اسلام از احد و صفین و دشت کربلا تا شهدای مقتدر و سرافراز دمشق و مدافع حرم.

حالا دیگر مثل روز روشن است صهیونیست های درمانده از مقابله با جبهه مقاومت و در اوج واماندگی دست به جنایتی بزنند که حتی اربابانشان هم برای ارتکابش تامل می کنند.

حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق خلاف عملکرد هر کشور مستقل و آبرومندی است؛ اما از رژیم جعلی صهیونیستی طبعا می توان انتظار چنین جنایتی را دا


برچسب ها: معاون اول رییس جمهور - جمهوری اسلامی ایران - معاهدات بین المللی - رییس جمهور - معاون اول - جمهور - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی جنایت اخیر صهیونیستها در دمشق

پیام تسلیت معاون اول رییس جمهور در پی جنایت اخیر صهیونیستها در دمشق