مطالب مرتبط:
مجلس اولین هفته ی کاری خود را چگونه گذراند؟
بابایی کارنامی : تعطیلی دو روزه آخر هفته در مجلس یازدهم نهایی می شود + فیلم
آخرین خبر از تعطیلی شنبه ها و کاهش ساعات کاری در هفته
اولین عرضه زعفرانی سازمان تعاون روستایی در بورس در سال 1404
اولین یارانه نقدی 1403 چه روزی واریز می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 12:402024-04-11اقتصادي

مجلس اولین هفته ی کاری خود را چگونه گذراند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه مجلس شورای اسلامی در سال (1403) در روز یکشنبه (19 فروردین ماه) با ریاست محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه آغاز شد که وی در نطق پیش از دستور خود ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی .

- اولین جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در سال (1403) برگزار شد که در این گزارش جزییات مصوبات نمایندگان در این جلسات را می خوانیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اولین جلسه مجلس شورای اسلامی در سال (1403) در روز یکشنبه (19 فروردین ماه) با ریاست محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه آغاز شد که وی در نطق پیش از دستور خود ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق گفت: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد و این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

* جلسه مشترک مجلس و دولت در باره ارز و طلا در ادامه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری خواستار برگزاری جلسه ای در مجلس درباره وضعیت بازار ارز، طلا و سکه شد، که رییس مجلس در پاسخ به تذکر وی، گفت: نمایندگان دیگری هم این موضوع را مطرح کرده اند؛ حتما این جلسه را با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - رژیم صهیونیستی - شورای اسلامی - محمدباقر قالیباف - نطق پیش از دستور - صهیونیستی - حمله تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اولین هفته ی کاری خود را چگونه گذراند؟

مجلس اولین هفته ی کاری خود را چگونه گذراند؟