مطالب مرتبط:
کاربرد منو رستوران آنلاین چیست ؟
تولید سامانه های تفکیک بسته های پستی + فیلم
عکس جنجالی آقای بازیگر و همسر تازه اش در فرش قرمز اکران فیلم
تولید نوشابه تقلبی کوکاکولا در پاکستان + فیلم
زمان اکران فیلم جدید تام هنکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 12:352024-03-31فرهنگي

اکران آنلاین فرصتی برای دیده شدن است/ وقتی تولید بی معنا نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، حسن نقاشی کارگردان مستند «دبستان پارسی» که این روز ها در صفحه «هنروتجربه» پلتفرم هاشور به صورت آنلاین اکران شده است، - کارگردان مستند دبستان پارسی با اشاره به اکران نوروزی این فیلم، رشد و رونق پخش را مکمل تولید مستند می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، حسن نقاشی کارگردان مستند دبستان پارسی که این روز ها در صفحه هنروتجربه پلتفرم هاشور به صورت آنلاین اکران شده است، درباره اکران آنلاین این فیلم در روز های نوروزی یادداشتی را منتشر کرد.

در این یادداشت آمده شده است: اکران نوروزی دبستان پارسی به چند دلیل برایم اهمیت داشت؛ نخست، نمایش آن در ایامی بود که مخاطب فرصت داشت تا به تماشای دقیق فیلم بنشیند چراکه میان جهان نگری مخاطب سینمای مستند و تماشاگر فیلم داستانی گاه تفاوت بنیادین است و به همین رو نقد در مستند، نوعی فلسفیدن است، اصلی که فیلمساز را در تکامل خویش و جهان نگری آثارش هدایت می کند.

دیگر آن که، نمایش نوروزی فیلم های مستند، تاکید است بر ضرورت جایگاه نمایش به شیوه نوین، امری که با سرمایه گذاری در این گونه فاخر از سینما، می تواند اصل ارتب


برچسب ها: کارگردان مستند - مستند - اکران - دبستان - آنلاین - کارگردان - اکران نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین فرصتی برای دیده شدن است/ وقتی تولید بی معنا نیست

اکران آنلاین فرصتی برای دیده شدن است/ وقتی تولید بی معنا نیست