مطالب مرتبط:
در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (27 فروردین 1403) | فاز یک خط 3 مترو باید تا مردادماه به بهره برداری برسد
فاز یک خط 3 مترو مشهد تا مردادماه بهره برداری شود
رییس شورای اسلامی: تاخیر در مسافرگیری خط سوم قطار شهری مشهد پذیرفتنی نیست
افزون بر 18 هزار میلیارد ریال برای بهره برداری صنایع کشاورزی خوزستان سرمایه گذاری شد
پایاب خدا آفرین تا پایان شهریورماه به بهره برداری می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 12:452024-04-15سياسي

امیدواریم فاز یک خط 3 قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره برداری برسد


تست گرم فاز یک خط سه قطار شهری از پروژه هایی بوده که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار تا مردادماه شاهد بهره برداری این مسیر باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تست گرم فاز یک خط سه قطار شهری از پروژه هایی بوده که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار تا مردادماه شاهد بهره برداری این مسیر باشیم.

حسن موحدیان امروز 27 فروردین ماه، در صدودوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی، اظهارکرد: طی گذشت کمتر از دو هفته از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب شهادت هفت تن از مستشاران کشورمان از جمله شهید زاهدی شده بود، شاهد تنبیه اسراییل خبیث بودیم.

وی افزود: پس از ترور دانشمندان و چهره های شاخصی چون شهید فخری زاده توسط رژیم صهیونیستی، بنا به صبر و بردباری راهبردی جمهوری اسلامی اقدامی صورت نگرفت.

پس از تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به خاک ایران، دادن پاسخ کوبنده و محکم به این اقدام ضروری بود، سکوت و غفلت جایگاهی نداشت و شیرمردان سپاه پاسداران به ویژه هوافضای سپاه شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی را در دستور کار خود قرار دادند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر مشهد - بهره برداری - شورای اسلامی شهر - قطار شهری - اسلامی - رییس شورای اسلامی شهر مشهد - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم فاز یک خط 3 قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره برداری برسد

امیدواریم فاز یک خط 3 قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره برداری برسد