مطالب مرتبط:
واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه/ انبار شدن محصولات در سردخانه ها
استارت پر قدرت 1403 برای بازار ارز/ قیمت ریال عمان و لیر ترکیه صعود کرد
قیمت جدید سواری اقتصادی ایران خودرو در بازار + جدول
پرواز 41 هزار واحدی شاخص بورس در اولین روز بازار سرمایه
بازار سنتی قزوین مکانی زیبا و دیدنی برای مسافران نوروزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 13:552024-03-25اقتصادي

واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه


رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران: بازار محصولات کشاورزی ایران را در عراق به ترکیه واگذار کرده ایم و در سوریه بازار ایران به کم تر از 20 درصد کاهش یافته است.

- رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران از حضور قدرتمند ترکیه در بازار محصولات کشاورزی عراق خبر داد و گفت: مانع تراشی بانک مرکزی بر سر رفع تعهدات ارزی سبب می شود بازارهای به دست آمده با تلاش صادرکنندگان از دست برود.

عطاالله اشرفی اصفهانی، رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران در گفت وگو با ایلنا میزان صادرات محصولات کشاورزی ایران را سالانه 6 میلیون تن تا 7 میلیون تن اعلام کرد و از روسیه، امارات، عراق و عمان به عنوان اصلی ترین مقاصد صادراتی محصولات کشاورزی ایران نام برد.

وی همچنین از آغاز دوباره صادرات کیوی ایران به هند در سال 1402 پس از وقفه دوساله خبر داد و خاطرنشان کرد: مرکبات ایران به چین هم صادر می شود.

 اشرفی اصفهانی در ادامه از چالش های صادرات محصولات کشاورزی ایران گفت و توضیح داد: سختگیری های مربوط به رفع تعهدات ارزی، صادرکنندگان محصولات کشاورزی را هم مانند صادرکنندگان دیگر کالاها از تبعات خود بی نصیب نگذاشته است؛ به باور من وزارت کشاورزی به عنوان متولی تولید کار خود را به درستی انجام می دهد و بازارهای صادراتی


برچسب ها: محصولات کشاورزی - رییس کمیسیون کشاورزی - کشاورزی - کمیسیون کشاورزی - بازار محصولات کشاورزی - کشاورزی ایران - اتاق بازرگانی تهران
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه

واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه